Wednesday, January 2, 2008

Welcome 2008

Selamat Datang 2008!!!!!

Thn nie aku celebrate kat kuantan. Hmmmm nie kira destinasi percutian terakhir aku utk thn 2007. Maka berakhir ler jugak aktiviti cuti2 Malaysia aku. Keje perlu diteruskan. Gambar nanti aku update eh sbb msk thn baru nie bz giler aku lg pun ari tu bkn byk sgt pun aku snap pics huhuhu kamera aku tu dh buat hal nie nk kena cari time sesuai gi canon service lak .....

Tp sedih sgt2 1st day keje in new yr of 2008 cam bad luck ler pulak. No more daily rate parking WAJIBBBB season parking tau huhuhu if not kena byr RM2 per hr. Actually bkn x nk ambik season parking tu tp dier nyer rate x berbaloi ngan keadaan parking area tu ..... berlubang sana berlubang sini tiap2 minggu nk kena isi angin tayar.... patut ler berat jer pg td aku nk dtg keje rupa2 nyer lahai problem baru timbul ..... lastly aku ambik decision tuk cari free parking area kt area ofis aku nie kena jln jauh pun x pe ler ... leh aku kuruskan bdn exercise sambil2 tu fit kan bdn aku yg dh naik manja nie ..... doa2 kan ler aku terus tabah eh

No comments: