Thursday, December 27, 2007

AZAM AKU

Azam 2007

1. Melangsaikan segala hutang yg ader
- huhu x tercapai lg tp ader sedikit improvement
2. Mencari tpt keje yg dkt ngan ghumah utk cut cost
- awal thn tu dh berjaya tp utk bln terakhir thn nie aku dh keje jauh balik dr ghumah
3. Berjaya dgn kerjaya yg diceburi
- alhamdulillah setakat nie income aku makin bertambah (even for now aku keje dlm bidang yg aku x minat) cuma perbelanjaan juga makin bertambah so kena seimbangkan balik
4. Kuruskan badan
- nie ler azam aku tiap2 thn tp lum pernah berjaya sepenuh nyer ... awal thna ri tu dh susut sikit bdn aku tup2 hjg thn nie naik balik
5. Mencari pasangan hidup
- yg nie semua atas ketentuan ILLAHI aku cuma leh berusaha

Itu je ler azam aku utk thn 2007 dan aku rs aku akan jd kan semula tuk azam 2008 nanti .... semoga aku berjaya

No comments: