Tuesday, January 22, 2008

Apa Patut Anda Lakukan Bila.....

Aku nak update sekali sekala je ler gbr2 construction tu ..... aku takut korang bosan lak nanti .... aktiviti nyer lebih krg sama jer ... so ari nie aku nk bg korang gelak skjp ......


Anda berada di stesen bas dan rakan anda ternampak sambil bertanya: Tunggu bas ke?
Anda harus menjawab: Taklah aku tengah tunggu helikopter,lambat pulak hari nie ye

Anda hendak pergi ke bilik mandi untuk mandi dan rakan sebilik anda bertanyer: Ko nak mandi ke ?
Jawab : Taklah aku nak pi main layang-layang kejap, ko nak join?

Anda sedang makan nasik dan orang tegur:Makan nasik?
Jawab : Mater ko buta ke per? Kan aku tengah minum teh ais nie?

Anda baru pulang dari kerja dan jiran anda bertanyer: Baru balik dari keje?
Jawab : Taklah, saya dari rumah, nak pi kejer lah nie...opis saya dah pindah kat rumah..dan rumah saya dah pindah kat opis

Anda sedang sibuk buat kerja dan rakan sepejabat menegur: Eh kau sibuk ke?
Jawab : Takyah jawab, peratikan muka dia pastu lempang sikit pipi dia.

Anda sedang menonton tv ceriter melayu, rakan anda datang lalu bertanyer:Eh citer melayu ke ?
Jawab : Bukanlah, nie kan citer Otromen Toro menentang Raksasa dari Planet X...ko tunggu jap nanti otromen kuar.

Tu je untuk mengekalkan lagik pertalian silaturrahim, dinasihatkan jgn ikut contoh contoh di atas itu tadi hehe

No comments: