Monday, January 21, 2008

Adik aku accident

Tarikh 13 Januari 2008 aku x akan lupa sampai biler ..... kalau tgk keadaan kereta tu yg terlintas di kepala aku ialah aku hampir2 kehilangan adik aku ..... ALHAMDULILLAH tuhan masih panjangkan usia dier even keadaan keta dier agak teruk dier hny mengalami cedera ringan ..... buku lali kaki kanan dier retak ngan jari manis kaki kiri dier patah ..... atas permintaan dier jugak aku x leh nk ltk gbr accident tu ..... sorry lah yer

Ok ler kiter sambung psl renovation ghumah aku

Hari Kelima (13 Januari 2008) ... kayu2 sbg penanda tuk rangka tingkat bawah dicabut dan kayu2 penanda tu dipasang tuk buat rangka tingkat atas


Hari Keenam (14 Januari 2008) ... ari nie aku keje so aku sampai ghumah pun dh gelap ambik gbr pun dlm gelap ler ...... rangka tuk lantai tingkat atas siap ari nie


Hari Ketujuh (15 Januari 2008) ... aku pun x tau nk describe aper yg dier org buat ari nie ... cuma yg aku leh nk ckp dier dh ready tuk buat rangka tingkat atas ... laluan dier org tuk ke atas pun dh siap tu
inilah gambaran keje2 yg terjd tuk hari ini

Hari Kesembilan (17 Januari 2008) ... sorry ler smlm aku x dpt snap pic sbb nyer aku sampai ghumah dh lewat sgt .. jem giler smlm ... ari nie tiang tingkat atas dh dinaikkan ... pastu bahagian wet kitchen mama aku pun dh disusun batu bata nyer


sorry ler aku nk ke dpn x berani so aku ambik dr sini je ler gbr wet kitchen dh siap batu bata hehe


No comments: