Friday, January 4, 2008

Persimpangan Dilema

Hmmmmm aku tul2 di persimpangan dilema ..... ikutkan hati aku mmg aku nak cari keje lain tp biler dgr adik bongsu aku mengeluh 'saper yang nak hantar hairi pegi sekolah' terkedu skjp aku ......

Tp aku mmg x boleh terus tipu diri sendiri aku x suka keje aku skrg & aku x tahu mcm mn aku leh terjebak makin hari makin aku x de mood aku menyesal ...... yer sesungguh nyer aku redha ngan pekerjaan ini ...... dgn keje nie ler aku dpt byr duit insurans keta aku ... aku dpt stabilkan sikit semula hidup aku ..... tp sampai bila? tiap2 hari aku memberontak sbb aku mmg x suka & bila aku x suka aku mmg x boleh nak buat

Skrg aku dah sampai 1 tahap aku x kisah utk meletakkan jawatan & ddk ghumah sbg penganggur and cari keje baru x pun keje jer jd boutique asst. kat mana2 avon outlet ..... tp tu ler keluhan adik aku tu buat aku serba salah pulak .......

Ntah ler sbb aku mmg x suka keje ini & aku rs ditipu actually ye ler ms nak offer work of scope yg di describe lain rupa nyer skrg keje yg dibuat lain ler pulak...... makin hari aku makin x bersemangat & sesungguh nyer ini bkn ler aku ...... aku jenis suka buat keje on time & bersungguh2 & kalau boleh perfect tp memandangkan ini benda yg aku x suka aku dh jd sebalik nyer ...... YA ALLAH bg ler aku petunjuk & bantu ler hamba mu ini ..... aku dtg keje seawal pukul 7 pg & mmg kul 6 aku dh kena balik tp hmmmmm company cam x fhm kalau byr O.T lain ler ...... aku nie dh x de energy dh ...... ishhhhh pening pening

No comments: