Thursday, January 17, 2008

Construction 2

Ok ler seperti yang dijanjikan aku akan sambung update psl 'renovation' ghumah aku ..... ok per kan aku buat gini serba sikit aku dpt tlg biz kontraktor tu mana tau ader yg berkenan ngan hasil keje dier ... tul tak ..... babah aku tu ler tiap2 ari dok tny aper dh x de keje ke tiap2 ari aku ambik gbr hehehe

Hari Pertama (09 Januari 2008) menyaksikan hampir musnah nyer pokok2 babah aku ... actually zainul & org traktor tu dtg nak dkt kul 6 ptg dh masa tu so dier org abis korek dh nk dkt kul 8 mlm ... ye ler sampai zainul tu dh siap pakai baju melayu dibuat nyer

inilah keadaan nyer masa kawasan ghumah aku dikorek dr terang hingga ler gelap

pokok2 babah aku yg hampir musnah sipi jer tu lg

Hari Kedua (10 Januari 2008) ... aku pun x tau actually aper yg dier org buat nie ... rs2 cam buat konkrit tuk tiang2 ghumah

pg tu slps dikorek mlm td ini ler rupa nyer

ptg tu slps habis keje ini ler pulak rupa nyer
ini ler rupa kawasan ghumah aku

Hari Ketiga (11 Januari 2008) ... terbentuk ler sudah tapak ghumah bahagian blkg


Hari Keempat (12 Januari 2008) ... tiang2 tingkat bwh bahagian blkg dh siap






No comments: