Saturday, June 4, 2011

Still in wad !!!

Ishhh kater 1 mlm jer nie naper dh jd 2 malam dah nie huhuhu .....

Smlm pagi masa they all masuk air and set it until 12 tgh is acceptable lagi ler .... lagi lak aku tgk air tu abis cpt dengan harapan lepas tu aku keluar ..... sekali lepas air tu abis ader lagi satu bungkus air and habis kul 6 ptg ..... aduhhhh aku terus terpikir sah ler aku x leh keluar lg nie ..... masa nurse datang kul 6 ptg nak tukar bungkus air utk sampai pukul 12 malam tu aku terus tanya ..... nurse pun jawab: "temp badan cik sekejap demam sekejap tak macam mana cik nak keluar" ...... aduhhhh musnah tul harapan aku ......

Malam tadi doktor check ..... dier kater dier dgr something at the left side of my body ..... terus dier instruct nurse untuk inject antibiotik dlm badan aku ...... nie aku tgh tunggu doktor datang & sekarang bungkus keenam air yg masuk dlm badan aku ..... tangan aku yang tempat masuk air tu lak dah start bengkak ..... x tau ler sbb dh 6 bungkus air masuk or sbb dier inject antibiotik kat situ ..... sbb dier start bengkak lepas antibiotik yg kedua huhuhu .....aper punyer x best weekend kat dalam wad huhuhuhu

Malam tadi gak aku dpt roomate .... bdk kecik yg kena cirit birit .... aduh x tenang nyer aku sekejap2 dier menjerit kesakitan menangis meraung ..... lg aku stress jd nyer ..... tido pun x lena huhuhu

No comments: