Sunday, June 5, 2011

3rd night in the ward !!!!

Smlm pagi doktor dtg & konpem aku ader lung effection huhuhuhu so bermalam lagi ler aku kat hospital ..... aku tanya ler doktor biler leh kuar dier kater at least 24 hrs aku kena sihat xde demam sbb currently temp badan aku turun naik sekejap demam sekejap tak huhuhuhu ..... dengar jer tu bersungguh2 ler aku nak turunkan temp badan aku ..... abis air aiskrim soda kak jim bawak aku minum dengan harapan aku leh kuar ari nie tuk gi kenduri kawin schoolmate aku tp harapan tinggal harapan pagi doktor dtg & sbb lung effection aku agak teruk & aku baru start ambik antibiotik so dier terpaksa tahan aku dalam wad lagi ..... paling awal aku leh kuar pun esok pagi huhuhu ..... kebetulan masa tu si cuna kawan aku ader ...... gelak besar dier mendengar nyer huhuhuhu

Owh semalam yasmin melawat aku ari nie lak cuna melawat ..... thx ler to both of them sbb sudi melawat aku yg stress dok sesorang dlm wad ..... sampai adik kecik yg jd roomate aku dh jd besfren aku hehehe .....

Hah semalam pg lepas aku inform nurse tangan aku tu dh bengkak ..... so nurse stop ler masukkan air kejap dlm badan aku ..... dpt ler aku mandi sepuas nyer kejap ..... elok lps aku mandi nurse tu dah dtg balik nak cucuk tpt lain lak .... first time nurse pertama dtg cuba terus bengkak tpt yg dicucuk .... terus nurse tu stop suruh aku rest .... lps lunch dtg nurse kedua cuba cucuk .... aku terus pitam ..... terberhenti nurse dier suruh aku baring ..... lastly nurse ketiga dtg cucuk baru berjaya ..... terus kul 4 dier org start masuk antibiotik .... pastu kul 10 mlm lak then pagi td kul 6 pg .... then kul 4 ptg td balik ...... huhuhu lalok jer dh aku nie

Ptg smlm kak jim bawak air badak ..... bersungguh2 ler aku minum dengan harapan temp aku x kan naik dah ..... alhamdulillah temp aku kalau naik pun setakat sampai 37.8 jer .... but still turun naik ler huhuhuhu so kengkawan ini ler weekend paling bosan dalam sejarah aku .... weekend yg diabiskan dalam wad sampai abis sume citer korea ku x dpt tgk huhuhuh kenduri kawin x dpt pegi sib baik ler jiran aku yg buat kenduri kirim nasi minyak tuk aku ..... x de ler aku kempunan huhuhuhu

No comments: