Tuesday, June 7, 2011

Alhamdulillah ......

Alhamdulillah akhir nya aku keluar dr wad semalam :)

Pagi semalam masa doktor dtg check aku terus dia bagi aku keluar sbb temp aku dh normal kater nyer & effection kat paru2 aku pun dh berkurangan ..... dier bagi aku mc sampai ari khamis & aku perlu dtg tuk further check-up on thursday tu ..... dpt tau jer aku leh kuar aku terus turun bwh setelkan bil ..... bersemangat tul aku hehehe hilang lalok aku sbb makan ubat ..... setelah bil setel aku dpt ubat2 aku & x-ray dr nurse terus aku packing barang .... kebetulan lak time tu cik am & rayyan dtg lawat aku .... so aku abiskan ler nasi tengahari aku tu .... sian lak aku tgk bdk kecik yg jd roomate aku tu ..... dier tunggu dpn lift x bg aku balik huhuhu ..... siap dier tny naper aku leh kuar tp dier lum leh kuar lg huhuhuhu .....

Disebabkan masuk hospital ari tu aku dtg sendiri balik dr ofis so keta aku mmg tersadai kat depan spital nie ..... so nak jadi citer masa discharged smlm aku drive sesorang ler balik ghumah ..... tuhan jer tau betapa lalok nyer aku masa drive tu .... sampai jer ghumah terus aku tersadai tido .... kebetulan lunch pun sudah kan ..... parents aku lak xde kt ghumah .... mmg aku tido ler sampai ke ptg .....

No comments: