Friday, June 3, 2011

Masuk Wad !!!

Semalam petang lepas keje aku gi ler Pusat Rawatan Az-Zahrah macam yang aku dah plan ..... niat kat hati nak dapat kan outpatient servis jer ..... tup2 masa jumpa doktor tu suhu badan aku 40 terus doktor pujuk aku masuk wad ... berdrama ler aku kat situ sebab aku x nak masuk wad ... last2 doctor pujuk aku untuk x-ray, masuk air and ambik darah then tengok result macam mana ..... masa tu aku bukan pening aper pening macam mana nak inform family aku huhuhuhu

First time in my life badan aku kena cucuk and masuk air nie huhuhu ... masa terbaring masuk air termenung aku pk aper ler nasib aku nie ..... elok2 bukak mata doktor inform ader virus dalam darah and aku mmg kena masuk wad ..... so aku pun call ler family inform yang aku kena tahan dalam wad ....

Lama giler aku tunggu nak dibawak naik ke wad .... elok lps masuk wad kejap aku turun balik nak ambik bag laptop dalam keta aku terserempak jumpa Pak Long Mat 1 family kat lift ..... hah seperti yang aku jangka mama aku dh sms sume org psl aku masuk wad .... alahaiiii mama .... akak nie demam jer bukan nyer sakit kronik huuhuhuhuhu ......

Aku diletak bawah pemerhatian Dr Khairunnizam ..... kelakar tul ms doktor tu dtg bertopeng bagai sbb konon aku nie disyaki Influenza A ..... tp nurse yg teman dier even family members aku yg ader dlm bilik tu sorang pun dier x suruh pakai topeng hehehe .....

Tepat kul 12 malam dier start balik masuk air dlm badan aku ..... masa tu family aku sume dh balik ..... alahai bosan nyer aku sesorang huhuhu

No comments: