Sunday, April 19, 2009

KLIBF 2009 PWTC

KLIBF ( Kuala Lumpur International Book Fair ) . Aku gi siang tadi ngan adik2 pompuan aku & adik lelaki aku yg bongsu. Banyak giler booth. Sepangjang pergi nyer aku ke pesta2 buku x pernah sebesar ini & sebanyak ini booth dier . Penat giler. Selalu kalau aku sampai tepat kul 9 or 10 ms pintu baru nak bukak x de ramai mana ler umat2 manusia. Tp ari nie terkejut aku ramai nyerrrrr. Letih tul aku nak mengharung lautan manusia ..... sib baik aku x pitam. Dalam aku dok pening mengharung lautan umat manusia tu sempat gak ler aku rembat 2 novel kat dalam pics tu. Hehehehe dalam2 x de duit sempat lg aku nie beli novel. Lalu company nyer booth aku buat2 x nampak and x singgah pun. Sampai tul ati aku kan ..... npk jer si adli, jeff & amir tp ntah naper aku cam x de ati nak singgah & tegur. Lagipun aku dh letih giler . Dalam kepala nak cepat abiskan journey aku dalam pesta buku tu and balik . Kaki aku nie kepala lutut tapak sume dh mcm nak tercabut huhuhuhu. Balik sampai ghumah mmg aku pengsan keletihan.

No comments: