Tuesday, January 20, 2009

My 1st Meeting

Hah ari nie utk pertama kalinya aku gi meeting kt luar since keje kat sini ..... aku gi ber3 ngan ofismate aku ..... kerana aku adalah satu2 nyer pompuan yg pegi sah2 ler bkn aku yg drive ..... pegi lak ngan keta ofis so Tajuzz ler kena drive ..... aku jd big boss kat blkg ......

Yg aku nak citer bkn ler psl meeting tu sgt ..... tp psl experience aku ddk blkg since diwajibkan pakai tali pinggang nie ...... aku nie dh ler mmg alahan dok belakang nie ...... dr kecik2 lg mesti ler aku nie mual ler nk muntah ler pening ler mabuk ler .... pastu biler sampai destination mesti ler terus ilang mood aku kan ...... hah td nie jd ler balik setelah sekian lama nyer aku x jd passenger biler travel jauh nie ..... dh ler kena pakai tali pinggang ..... pastu mamat tu lak drive giler terlompat2 aku kt blkg dibuat nyer .... mmg nk termuntah sungguh aku dibuat nyer ..... sampai jer tpt meeting aku dh monyok jer .... pala dh berbintang2 jer npk sume org pun cam kecik ....... nak dijadikan citer langsung jatuh demam aku mlm nie ..... kejutan dr dh lama x ddk blkg ler kot nie huhuhuhu

No comments: