Saturday, January 17, 2009

8 Random Facts About Me

hmmm been tagged by nisha my lovely fren of mine

1. Aku x suka kuar ghumah, nak gi kedai pun mmg mls ..... lantak ler org kater aku nie cam x nk berkwn ngan org ke aper ke .... ader yg sampai igt aku nie workaholic sbb pyh sgt nk kuar .... tp sbnr nyer tidak ..... aku nie mmg jenis 'penghuni setia ghumah' .... kalau korang x caya kalau family aku kuar pun kekadang aku mls nk ikut tau .... nie mmg penyakit aku sejak kecik lg

2. Aku x suka call org ...... bkn nyer aku kedekut berkira duit tepon ke aper ke ...... tp aku nie jenis kalau ader benda nk diciter or any issue baru aku akan call ..... kalau nk sajer2 call nie x reti eh aku

3. Hidup aku 100% ngan komputer ...... aku leh tido lewat hanya kerana mengadap komputer ..... x kira ler aku check email ke .... update blog ke .... update facebook or mcm2 ler lg .... sbb tu aku x kisah bwk keje ofis balik ghumah asal aku dpt ngadap komputer hehe

4. Aku x suka nk msk kalau ader ramai org .... bkn aku x pandai tau .... aku pandai jer (aku tau ramai yg anggap aku nie x pandai) ... tp ntah ler biler dh ramai2 tu mmg mls aku jd nyer ..... aku lebih rela lg kemas ghumah .....

5. Aku x suka gi shooping reramai .... aku kalau shopping lg best gi sesorang .... sbb aku nie jenis ader benda yg nk dicari baru aku gi shopping ..... x suka nk window2 shopping nie

6. Aku nie suka kumpul benda2 yg bg aku menarik (nanti 1 day aku share ngan korang kt blog nie aper yg aku dh kumpul) ....... tahap mengumpul aku nie mama aku gelar sampah ..... selalu jer dier suruh aku buang .... bkn murah benda2 yg aku kumpul yg sng2 dier nk suruh aku buang huhu

7. Aku suka kumpul gambar sbg kenangan ..... dulu kan zaman kodak ..... hah jgn x caya aku ader 12 album gbr aku jer ..... x kira ler gbr sesorang or gbr ngan memember ..... skrg nie dh zaman digital ... hah dh berfolder2 lak gbr aku dlm external hdisk aku tu (tu yg ari tu perompak tu campak dh nangis dh aku takut rosak jer gbr2 tu sume huhu)

8. Lastly , aku nie cpt muak biler buat sumthing ....erti kata lain mudah bosan ..... sbb jgn terkejut dlm ms 6 thn nie aku dh tukar keje 4 kali tau .......

Ok ler aku x tau nk tag saper ... agak sesaper yg berminat nk buat sila2 kan lah yer

No comments: