Monday, February 11, 2008

Selepas 4 hari bercuti

Malasnyer nak gi keje ari nie ..... tu ler dh seronok dok ghumah sampai 4 hari ..... aku sejak dok nilai nie mmg payah tul nak kuar kalau leh ari2 cuti keje aku dok terperap dalam ghumah jer hehe anak yg baik aku skrg nie ;) tp kan tuk 4 hari nie aku tak tau ape gbr yg aku ambik cam merapu jer hehe ......

Hari Kedua puluh sembilan(06 Februari 2008) ..... ari nie dier org dh buat piling tuk extension bahagian depan lak .....


Hari Ketiga puluh (07 Februari 2008) ..... ari nie genap ler sebulan kerja ubahsuai ghumah babah aku nie .... pejam celik pejam celik dh sebulan ler aku mengadap muka2 kontraktor nie .... ari nie mcm2 keje dier org buat atas bawah depan belakang seramai2 nyer ader

uishhhh developer taman perumahan nie x pernah check ke sblm nie ..... tgk ler lubang yg dikorek tu bertakung dek air

kolam ikan parents aku (besar sungguh lak aku tgk)



5 gbr diatas tu basically lubang2 dan salur2 air 2 toilet yg kt atas

Hari Ketiga puluh satu (08 Februari 2008) ..... hmmm ari nie dier org bz buat frame extension bahagian depan tu ngan siapkan bumbung

nie ler rangka lantai extension bahagian dpn tu

agak2 nie bumbung mn? nie ler bumbung kat balkoni baru yg kt blkg

Hari Ketiga puluh dua (09 Februari 2008) ..... ari nie dier org buat tiang kat extension bahagian dpn tu lak ngan kolam



Hari Ketiga puluh tiga (10 Februari 2008) ..... ari nie dier org dh pecahkan toilet atas ngan dinding balkoni besar tu

dh siap dh susun batu bata bahagian dpn nie


ini ler rupa bahagian blkg

owh dh abis simen rupa nyer dinding tepi nie

ini ler pandangan bahagian atas yg dh kena pecah tu

No comments: