Monday, February 18, 2008

Bosannyerr ......

First time aku rs terseksa nyer cuti dok kt ghumah huhuhu ..... cuaca kt luar dh ler panas nk kuar mmg rs malas giler ... yg kt dlm dh huru hara ....

Hari Ketiga puluh lapan (15 Februari 2008) ..... jumaat tu sesampai jer ghumah aku dh start kemas dapur mak aku sbb esk nyer dier org dh nak robohkan current kitchen tu ..... disbbkan dh x de sesaper kt ghumah ngan bantuan adik bungsu aku & adik aku yg x sihat tu aku tolak ler peti ais & peti beku mak aku yg mmg berat x hingat tu ..... abis jer punggah brg2 yg berat tu aku telan ubat aku terus tido ... aku pk yg ringan2 esk aku buat ....

dh npk dh rangka porch

salur paip kat kolam dh siap

Hari Ketiga puluh sembilan (16 Februari 2008) ..... bangun pg nie x sempat aku nk punggah abis dierorg dh dtg & mmg nk pecahkan terus ... kelam kabut aku dibuat nyer mengangkat pinggan mangkuk mak aku .... dah ler aku sesorang jer kat ghumah ..... last2 mesin basuh & akuarium aku mtk dier org yg angkat kan .... penat sungguh badan aku dibuat nyer

nie rupa belakang ghumah babah skrg

nie ler rupa nyer dapur mak aku yg dh dipecahkan (x terbayang aku nak ddk dlm habuk start ari nie)

Hari Keempat puluh (17 Februari 2008) ..... ari nie dier org dh siapkan suis & paip tuk mesin basuh ..... so dpt ler aku mencuci baju kalau tk cam smlm ler kena htr dobi

ini ler pandangan dr 2nd hall ke hall lama

nie ler sinki tpt babah aku siang2 ikan & itu lak tpt aku mendobi baju starting from today

rangka bumbung porch dh naik & bumbung koridor tepi kolam lak dh siap

No comments: