Tuesday, February 26, 2008

Internet down

Huhuhu internet down 1 hari smlm kt ofis ..... mati kutu aku dibuat nyer ..... 1 keje pun x jalan ..... nk update blog pun x leh ..... nie pun br nie aku dpt online ..... x tau ler sampai biler nie ...... Hah weekend ari tu ghumah aku dh melopong bahagian dpn dh lak ..... abis dh dipecah nyer dinding hall dpn tu ..... skrg nie mmg aku ngan family aku nyer tpt lepak mlm ari kt atas je ler .....

Hari Keempat puluh satu (22 Februari 2008) ..... sampai jer ghumah dr ofis ari nie terkejut aku ... mak aiihhhh dh terlopong gak dpn nie ... kes naya tul nie abis sume dh terlopong ..... pintu lak sume x de lg .... tawakal giler npk gaya nyer nie

tgk hah abis sume dinding dh dipecahnyer

rangka pintu dh ader ... kaca kiri kanan pun dh siap ... tinggal pintu je ler nie

kolam ikan dah disimen

Hari Keempat puluh tujuh (24 Februari 2008) ..... semalam pak long mat 1 family dtg ..... ktier org mkn2 ... mak aku msk ... mak long pun msk .... jd nyer tul2 byk juadah .... sbb pnt sgt smlm aku x snap pic ......


ini ler rupa nyer ghumah babah aku skrg (pd yg dh lama x sampai jgn sesat yer ;)

ari nie dier org dh simen sume bahagian depan

No comments: