Thursday, February 21, 2008

Bumbung Porch .....

Alhamdulillah setelah beberapa hari panas terik akhirnya ari ini rahmat ALLAh .. hujan turun membasahi bumi ..... 3 ari yg lps dier org dok buat bumbung porch yg akhirnya mengubah 100% rupa ghumah babah aku dr luar ......

Hari Keempat puluh satu (18 Februari 2008) ..... ari nie dier org dh start susun bumbung kt porch tu

Hari Keempat puluh dua (19 Februari 2008) ..... ari nie dier org dh start buat rangka bumbung kat tambahan yg sebelah porch tu


Hari Keempat puluh tiga (20 Februari 2008) ..... ari nie siap ler bumbung porch ngan bahagian dpn yg ditambah

tgk ler perbezaan ghumah babah aku dulu & skrg

ini ler ruang tamu tambahan di sebelah hadapan

ini ler salur bahan buangan dr bilik air aku & aziah ke bawah (sajer aku tjk kt korang pasni kalau korang dtg ghumah aku dh x leh npk sbb dh kena ttp ngan batu bata hehe)

No comments: