Monday, February 4, 2008

Gutter & Longkang

Hari Kedua puluh empat (01 Februari 2008) ..... hari wilayah so aku cuti. Duduk ler terperap kt ghumah. Ntah ler sjk berulang nilai - KL nie biler weekend mesti malas giler nak kuar. Ok ler ari nie basically dier org dh buat longkang & kolam ikan ........

ini ler antara longkang2 yg dibuat

ini pandangan kolam dr sliding door

ini pandangan kolam nyer bumbung dr bilik aku kt atas

ini lak pandangan kolam dr tepi & dr tingkap kt tangga

Hari Kedua puluh enam (03 Februari 2008) ..... hari nie dh ahad skjp jer kan esk dh nk keje tp x per khamis dh cuti chinese new year hehe ..... smlm aku x ambik gbr sbb bz sgt .... so ari nie aku ambik gbr lebih sikit

cuba korang perhatikan aper perbezaan dlm 2 gbr nie

haah gutter bahagian atas dh siap dipasang ..... npk cam cantik lak kan hehe


nie lak rangka bumbung bahagian dapur

Dah lama actually incident nie happen tp baru ari nie aku dpt snap pic pokok2 babah aku yg terkorban ..... aku curi2 snap pic nie tp lps babah tau abis dikejarnyer aku hikhik suruh delete ...... sebelah kiri tu pokok jambu dier kalau x silap dh kena hempap ... yang sebelah kanan tu lak pokok nanas dier ........

No comments: