Monday, May 25, 2009

Hapus Aku

Sekarang pukul 4.30 pagi ..... aku tak tau kenapa tetiba teringat kisah nie .....
Tuliskan kesedihan
Semua tak bisa kau ungkapkan
Dan kita kan bicara dengan hatiku
Buang semua puisi
Antara kita berdua
Kau bunuh dia sesuatu
Yang kusebut itu cinta
Chorus:
Yakinkan aku Tuhan
Dia bukan milikku
Biarkan waktu waktu
Hapus aku…
Sadarkan aku Tuhan
Dia bukan milikku
Biarkan waktu waktu
Hapus aku…
Lagu nie menceritakan segala nyer ..... alhamdulillah aku masih ader ALLAH & org2 yg menyanyangi aku ..... aku x pernah bercinta dgn dier malahan kengkawan aku kater aku giler biler aku ader perasaan dgn dier ..... ye lah ader perasaan dgn org yg x pernah aku jumpa ..... org yg aku hanya dgr tentang dier ..... ym? pun sekali sekala & kdg2 aku meraguinya ..... utk 1 tempoh aku jd x tenang aku jd bingung dgn mcm2 peristiwa yg sume memeningkan kepala x masuk dek akal ..... time tu aku dok menyewa di Cyberjaya ..... 1 masa tu aku nekad tuk menyendiri kat ghumah sewa aku ..... nasib baik masa tu housemate aku nie jenis balik tgh mlm ...... ms bersendirian tu aku ambik kesempatan utk ddk sesaat & berfikir & meminta petunjuk ..... alhamdulillah ALLAH bukakan aku pintu tu ..... aku pindah semula ke ghumah parents aku ..... then slowly aku tinggalkan semua yg berkaitan ngan lelaki itu ..... slowly aku cuba padam segala kenangan hidup aku yg berkaitan dgn dier ..... alhamdulillah akhirnya hati aku kembali tenang & my life back to normal ..... tp selepas hampir 2 thn peristiwa tu x tau naper tetiba pg nie aku teringat balik lak hahahahaha ......

Kekadang biler terpk mcm mn ler aku leh lalui benda mcm tu ..... naif sgt ke aku nie ..... bendul sgt ke aku nie ..... aku x pernah bercinta & dicintai tp x kan aku perlu lalui benda mcm tu sekali ...... hmmmmm maybe mmg dh tertulis suratan hidup aku gitu ...... however life must go on ..... aku pun happy ngan aper yg aku ader skrg ...... kerana peristiwa tu aku rasa aku lebih dekat ngan family aku parents aku ..... sumhow aku berterima kasih pada kenangan itu ;-) ok ler nak sambung tido besok kat ofis jd gorilla lak aku nanti hehe

1 comment:

mslvoe said...

trigt kat sape tu yati? kdg2 bile xleh tido mcm2 kenangan lama mjengah balik :-) take it easy dear