Monday, April 14, 2008

Rumah dh habis cat

Nampak gaya skrg aku update psl ghumah aku seminggu sekali je ler ..... leh ler skrg kiter citer psl benda lain lak nie ..... byk lg story yg aku nak kongsi ngan korang nie psl beautiful life aku nie heh

Hari kesembilan puluh empat (11 April 2008) ..... hari nie dier siap cat ghumah aku .....at last kan ..... skrg nie mmg totally tinggal pagar, kolam, pintu toilet & grill jer ..... most of it mmg tunggu si zainul tu balik ler .....

ini ler rupa ghumah aku skrg

hah dh siap cat dh ..... ini ler kaler ghumah aku

selalu aku ambik gbr pondok nie dr dpn jer kan hah kali angle dr tepi kiri kanan & blkg

ini keje owner toilet nie sajer nk snap toilet dier yg dh leh pakai tp x de pintu hahaha

Hari Kesembilan puluh lima (12 April 2008) ..... hari nie tetiba babah aku mtk sume pembahagi tiang yang dicat putih dicat coklat cam kaler dier yg asal ... pastu salur2 air yg putih babah aku suruh tukar ke warna sama ngan tiang

kiri : warna asal .... kanan : warna yg babah aku request

gbr nie bkn utk menunjuk or jakun eh sajer snap sbb rs cam cantik jer ... nie snap waktu yg sama teknik jer lain

ini lak toilet aku & aziah .... sama ler nie dh leh pakai tp pintu lak x de hehe

1 comment:

Anonymous said...

Yang botullha kau becakaptu friends,aku sk gy ko cakaptu...bolehlah aq jd kawankao...cana..gerrr.ak tinggalkan alamat blog aku di sini.www.talkote.blogspot.com.salam kenal