Monday, April 21, 2008

Akhirnya .....

Akhirnya ghumah babah aku dh siap ..... cuma tinggal keje2 pembersihan ..... touch up sini sana ..... susun perabot and the most important grill ..... aku nasihatkan korang kalau ader tkg psg grill nama hasbullah area nilai nie tok sah ler hired dier menyusahkan je ler .... nak kena ader duit baru leh buat grill tu ....... biz aper nama nyer tu ...... kalau kontraktor aku advice korang ambik zainul nie hehehe keje mmg tiptop ler ko tgk je ler hasil nyer kt ghumah aku nie.

Nie ader a few pics yg aku snap ..... sorry ler since company tpt keje aku tu dh shift ke PJ aku sampai ghumah gerenti dh gelap huhuhuhu ..... teruk ler jem kt federal highway tu ...... kalau nasib aku baik federal highway jer jem leh ler aku sampai dlm kul 7 lebih tapiiiiiiiii kalau dalam PJ pun jem alamat mmg kul 8 lebih ler baru sampai bcoz if dlm PJ tu dh jem mmg the very nightmare ler gamak nyer .....

Hari Keseratus dua (19 April 2008) .....

ini ler kolam ikan lum msk ikan & air jer

pagar dh siap tinggal pagar besar jer (si hasbullah nyer psl ler tu)

pandangan pondok dr bilik aziah

tiles antara kolam & pondok dh siap disusun

gara2 shower kt gbr sebelah kiri tu dh patah si zainul ganti ngan shower giant size kt gbr sebelah kanan tu

Hari Keseratus tiga (20 April 2008) ..... 20hb April hari ahad hari ini dlm sejarah ..... babah & adik aku hilmi masuk pertandingan memancing ..... seminggu nie dier org membelek pancing yg ader dok pk strategi hehe kelakar & seronok tgk ..... yg best tu org indonesia yg dok buat ghumah aku nie pun sibuk bg idea nk pakai umpan aper ..... mlm td babah aku & hilmi dh bergilir jaga khemah tpt dier org tu ...... lastly yg berjaya cuma babah aku itupun sekor jer ikan keli itupun mama aku sedekahkan dkt org indonesia tu ..... kalau ikut dier org rugi sbb babah aku x gi timbang sbb dlm ikan tu ader telur & ikan tu mmg berat ..... x pe ler maybe dh mmg tertulis bkn rezeki babah aku nk mng duit tu

ini ler ikan yg berjaya dipancing babah aku

ini ler gbr terbaru ghumah babah aku

No comments: