Saturday, December 31, 2011

Selamat Tahun Baru 2012

Esok tahun baru 2012. Satu azam aku tahun lepas pun x tercapai. Maka dgn ini carry fwd je ler azam2 lps huhuhu .......

1. Melangsaikan segala hutang yg ader - sikit2 lama2 jd bukit hutang yg dh dibayar

2. Mencari tpt keje yg dkt ngan ghumah utk cut cost - hahaha aku dh kembali keje di PJ ...mmg failed azam yg nie huhuhu

3. Berjaya dgn kerjaya yg diceburi - di tpt keje baru aku dpt mempergunakan segala ilmu yg aku peroleh dr cetificate2 yg aku ader

4. Kuruskan badan - aku rasa badan aku makin naik jer sejak keje di tempat baru nie huhuhuhu

5. Mencari pasangan hidup - yg nie semua atas ketentuan ILLAHI aku cuma leh berusaha .... semoga org sekeliling aku fhm & tdk memaksa & memandang serong huhuhu

Nampak gaya macam makin teruk jer. Aku rasa aku perlu berusaha keras untuk kurus & sihat .... sbb aku rasa badan aku x beberapa sihat lately nie..... semoga aku berjaya pada tahun 1433H / 2012M chaiyokkk ;)

1 comment:

Maksu Ros said...

Selamat berpuasa kak yati