Wednesday, December 3, 2008

WHAT IF UR EX SAID THIS TO U?

hahaha aku di tag oleh junior aku pn mala (siap dihighlightkan ngan kaler merah lg nama aku tu sah2 ler aku kena jwb kan huhuhu) ..... hmmmm walaupun aku x pernah bercinta seumur idup aku nie ..... tp aku cuba2 byg kan ler eh ....hahaha

1.hi,how r ya?
sihat


2.hey! you wanna go to mall?
your sis kan ader ..... pegi ler ngan dier

3.i love you!
r u talking to me?

4. do you want some cookies?
owh i like cookies thank u & plz buy more for me

5.can u take me a picture?
u igt i kedai gambar ke

6. help me in my homework?
hmmm i bukan cikgu/tutor atau yg seangkatan dgn nyer

7. here's my gift to you
wow so lovely .... susah2 jer lain kali beli yg lg mahal eh

8. let's just be textmates
apa tu textmates?

9. do you want me to buy u an ipod?
jgn beli yg cikai eh beli yg paling berjenama tau


10.lets sit together in the bus
eh berdosa ler .....


11.hi baby
hello i bukan baby anymore i dh besar pjg ok


12.you still cute
baru sedar ke .... dulu nk tgk muka pun x sudi


13.i still love you
u pernah love i ke .... alkisah nyer x pernah lak tau


14.can i visit your house?
i dont have any house


15.do u love me?
u saper tuk i sayang


Follow these instructions:
named 3 candidates on ur list, ask them to complete this tag repost on their blogwrite the title"WHAT IF UR EX SAID THIS TO U?"
1.rinie
2.shikin
3.fateen

2 comments:

Luvvvvv said...

hihihi... jgn marah kak!!

Rinie Yusof said...

yatiiiiiiii...nape nama org yg first kena tag????taka aci...