Wednesday, December 31, 2008

Beberapa Jam Sebelum Tahun Baru

Pejam celik pejam celik dah setahun aku aktif ngan blog nie dah setahun gak ler aku duduk kat Nilai nie. Dalam masa setahun macam2 yg dah terjadi ..... dr tinggal sebuah ghumah yg biasa seada nyer sehingga ler alhamdulillah duduk di ghumah yg agak selesa ..... tp tanpa disedari aku sekeluarga diberi ujian yg amat besar ..... kami dirompak ..... satu pengalaman yg akan terus terpahat di minda aku sekeluarga ..... mcm2 ler peristiwa baik yg manis atau pahit semua nyer ader ......

Hai setahun dah berlalu agak nyer azam2 aku yg lps tercapai ke idak eh ......

1. Melangsaikan segala hutang yg ader
- huhu cam biasa x tercapai lg tp ader sedikit improvement hehe tp yg pelik aku leh tukar keta baru tu hehe

2. Mencari tpt keje yg dkt ngan ghumah utk cut cost
- alhamdulillah aku sekarang keje di TPM ..... agak dkt ngan ghumah aku .... minyak pun dah turun so RM10 isi minyak leh utk 2 ari nyer pegi balik .... tol je ler aku x leh kurangkan huhu

3. Berjaya dgn kerjaya yg diceburi
- alhamdulillah keje yg aku ceburi skrg nie menjanjikan aku prof. cert .... semoga aku success & leh cari keje yg lebih mencabar & menjamin masa depan amiinnnnnnnn

4. Kuruskan badan
- nie ler azam aku tiap2 thn tp lum pernah berjaya sepenuh nyer .....

5. Mencari pasangan hidup
- yg nie semua atas ketentuan ILLAHI aku cuma leh berusaha .... semoga org sekeliling aku fhm & tdk memaksa & memandang serong huhuhu

Aku rasa aku akan terus berpegang pada azam nie hehehehe .... semoga aku berjaya pada tahun 1430H / 2009M

1 comment:

Mrs LVoe said...

wish u all the best dear