Thursday, October 23, 2008

23 Oktober 2008

Mulai tahun ini selain dr harijadi aku yg jatuh pd bln oktober, akan tersemat 1 lg peristiwa pd bln oktober nie .... sebelum nie aku selalu tgk kat drama2 filem2 x pun bc paper psl citer tp ari nie tepat kul 4 pg (anggaran aku ler) ianya dh terjd pd diri aku & family ..... yes kami dirompak, diikat & diacu dgn parang ....

Alhamdulillah kami x diapa2 kan ..... harta benda yg hilang tu maybe bkn rezeki kami sekeluarga yg penting nyawa & maruah x tergadai ...... Semoga perompak2 itu diberi petunjuk & hidayah supaya lps nie x de keluarga lain yg akan menerima nasib seperti kami......

Aku harap korang dapat doakan aku & keluarga dpt keluar dr trauma nie .......

2 comments:

Zetty said...

Alhamdulillah ko and family selamat .. adik aku penah diacu ngan parang kat tepi jalan time nak dirompak .. umah aku pun penah dimasuki perompak tapi Alhamdulillah takde sapa kat umah .. syukurlah semua selamat lagi .. takpelah, cuma dpt berdoa agar tiada nyawa yg melayang ..

Rinie Yusof said...

horor nye yati....