Tuesday, October 14, 2008

14 Okt ..... aku dah ke alam 30an .....

Alhamdulillah aku masih dipanjangkan usia oleh ALLAH untuk melihat keindahan dunia ciptaannya , bersama keluarga tersayang & kawan2 yg amat aku sayangi . Masih diberi kudrat untuk terus mecari rezeki di samping cara hidup yg semakin mencabar. Ok ler sbnrnyer biler dh masuk alam 30 nie aku x expect ler any celebration .... sekadar wish pun dh enough utk aku ..... tp x sangka lak ader double celebration hehe .... 1 kat ofis 1 lg lak ngan family aku mlm tu .... anyway thx all for the celebration & aku tul2 terharu .... naim, werncheng, zie, nana, chua, steve, nelson, yuz ..... thx a lot ......

kiri : caramel cream cheese .... kanan : choc blueberry (dua2 pun aku rekomen sedappppppp)

thx a lot guyz

huduh nyerrr nie saper potong nie hehe hny aku, nana & naim jer tau ;-)

1 potong jer tp buat kiter org sume x gi lunch sbb full giler

2 comments:

Shikhin Ishak said...

yati,,,sodap nye kek tuh..haih rindu plak tengok gambar korang tu..tp apsal aku cuma kenal 2-3 orang je eh..

gadiscomey said...

hmmm sume tu akan tinggal kenangan gak tuk aku ..... almaklum je ler aku dh nak kuar dh dr Privasia nie ....