Thursday, May 22, 2008

Aku serik .....

Bukan ler niat aku nak susahkan adik2 aku tp aku rs smlm is the last time ler aku balik keje dr PJ ke Nilai naik public transport huhuhu ..... aku rs bwk keta pun x sepenat ini ..... arghhhh biler keta baru aku nk dpt nie .......

Smlm abis keje tu aku terus rushing turun nk kejar bas ler konon nyer nie kan ..... alhamdulillah turun2 ader bas metro sampai tny2 dier lalu lrt asia jaya tu aku pun naik ler .... mak aihhhh org cam ulat taik dlm bas tu ..... rs x selesa gak ler aku sbb dh lama sgt aku nie x naik bas .... ye ler sesungguh nyer aku pun dh x igt biler last aku naik bas .....

Sampai jer kt dpn asia jaya konduktor tu dh jerit ... lrt2 turun .... aku pun turun ... mak aihhh terkejut lg aku rupa nyer x turun kt bus stop turun kt tepi jalan gitu ..... hmmmm kena lintas jln lak .... abis ler kebrutalan aku terserlah time melintas nie ... ilang gaya pakai baju kurung dh aku ... langkah besar siap lari lg hehehe ...... kronik tul aku rs .... naik lrt pun aku kena diri lg ... aku ambik tpt kt tepi pintu .... igt kan x de ler berasak lg aku terhimpit .... perghhh azab nyerrr

lastly aku sampai gak kt kl sentral .....turun2 tgk ramai org kt tpt komuter ... rupa nyer komuter ke seremban nie dh delay ... perghhhh berdiri lg ler aku nie ..... sekali ms komuter tu sampai mmg aku nie dh x pyh jln sendiri org blkg tolak aku terus sampai aku msk komuter ..... dlm komuter tu jgn ckp ler aku nyer tpt tu mmg x de aper yg aku leh pegang ... aku tawakal jer ler ... lg pun aku mmg dh dihimpit oleh 4 bro nie .... keadaan dlm train tu pun mmg sempit abis x leh gerak aper pun ..... so dr saat itu aku berdiri ler ..... dh sampai bangi lama baru aku dpt ddk .....tinggal 1 stesen lg nk sampai ..... ms tu dh nk dkt kul 8 ..... aku rs serik sungguh .... sampai jer mak & adik aku dh tunggu .... masuk2 keta terus ngeluh aku hehe

Dlm ati aku ckp ... nie le sekali aku naik public transport pasni aku lg sanggup bwk keta huhu .....

No comments: