Tuesday, March 4, 2008

Tiles ......

Ari sabtu ari tu dier org dh start pasang tiles .... wahhh tu petanda baik tu ..... makna nyer ghumah babah aku dh nk siap ;-)

Hari Kelima puluh tiga (01 Mac 2008) ..... ari nie dier org dh prepare wet kitchen mak aku supaya sng nk psg tiles nanti ..... selebih nyer dok memerap kt dua toilet baru atas psg tiles dinding ....
ini ler wet kitchen mama aku

yg pink tu toilet aku & aziah .... hijau lak toilet husni & aziah

Hari Kelima puluh empat (02 Mac 2008) ..... ari nie dier org psg tiles dinding bilik air bawah blkg (atau erti kater lain hairi nyer bilik air) ngan dry kitchen mama aku

yg biru tu toilet blkg kat bwh ..... yg krim tu ler tiles dapur mama aku

Hari Kelima puluh lima (03 Mac 2008) ..... ari nie siap ler dier org psg tiles dinding mama aku

dapur mama aku

No comments: