Wednesday, March 5, 2008

Keje Giler

Ari nie aku x nak citer about renovation but ari nie aku nak citer pasal kegilaan aku. Semalam petang HR aku mintak aku bawak salinan sijil degree aku tapi ntah camne aku leh terlupa. Aku dah sampai tol kerinchi link that time baru aku teringat. All the way ke sekolah adik aku ..... aku dok berpikir nak patah balik or what .... sampai ler aku dah sampai kat ofis aku kat damansara height tu ....... Masa aku on pc baru kul 7.15 .... tengok jam awal lagi ... lagi pun aku dah clock in so lastly aku nekad balik ghumah ambil salinan sijil tu ......

Bayangkan je ler ... ghumah aku kat nilai ..... Aku gerak dr ofis kul 7.15 tu aku sampai nilai dalam kul 8 ..... masa aku sampai tu terkejut parents aku & sume mat2 indon kontraktor tu .... dah ambik sume yang patut aku terus rush balik ke ofis .... at last dalam kul 9 aku sampai balik ofis. Citer kat ofismate aku sume kate aku buat keje giler ........ memang ler giler tapi tuhan jer tau betapa penat nyer aku & F1 nyer aku pagi tu ......

No comments: