Monday, July 27, 2009

Bosan, tension & seangkatannya

Aku baru jer balik dr ofis nie. Meeting / discussion yg x de hala tuju.

Tajuk blog aku "Beautiful Life" tp lately nie aku rasa story2 dalam blog aku nie x menunjukkan pun beautiful life ... horrible and misserable life ader ler huhuhuhu especially biler masuk bab2 keje .....
Ari nie ari yang paling merdeka tuk aku since projek petronas start ..... ye ler x de keje suka2 aku surfing sana sini .... TAPIIIIIII yg x best nyer aku nyer ler x de keje since dr pagi sampai ptg ... sampai satu tahap aku dh x tau nak buat aper ..... tup2 PM aku buat meeting kul 4 ptg. Hmmm igt aper ler agenda meeting tu ... rupa2 nyer sekadar nak bg info tuk dier nyer presentation slide yg dier kena buat tuk meeting esok. Aper motif tul. Letih tul aku layan PM yg gini. Aku nie bukan ler berkira sgt psl nak stayback nie. Tp scope of work biar nyata & jelas. Kalau tul keje aku ... leh jer aku balik kul 9-10 mlm ..... tp ini tak .... ishhhhh ntah ler aku rasa aku x lama keje kat sini.

No comments: